Mid season sale - 25-50% off
ALERA SCRUNCH™Shaping Revolutionized

Klantenservice

Bestelling en Levering

Kan ik mijn order aanpassen of verwijderen?
- Als je na het plaatsen van je order hebt ontdekt dat je iets anders wilt hebben, kunnen we je bestelling misschien aanpassen voordat hij wordt verzonden. Denk erom dat het niet altijd mogelijk is om te annuleren, maar als je ons zo snel mogelijk inlicht via het contactformulier op onze website, doen we ons best om het op te lossen. Het contactformulier vind je HIER.

Is mijn order verzonden?
- Zodra je order is ingepakt en verzonden, krijg je van ons een trackinglink in je e-mail op het adres dat je bij de bestelling hebt opgegeven. Zo kun je je pakket tot aan de levering volgen.

Hoelang is de levertijd?
- Als je standaardlevering met DHL of PostNL hebt gekozen, is de levertijd 2–5 werkdagen. Als je DHL Express kiest, is de levertijd 1–2 werkdagen.

Wat zijn de portokosten?
- Als je onze standaardlevering naar afhaallocatie met PostNL hebt gekozen, zijn er geen portokosten bij bestellingen van meer dan 99 EUR. Als de waarde van je bestelling minder dan 100 EUR is, zijn de portokosten 5,90 EUR.
- Als je kiest standaardlevering naar afhaallocatie met DHL, zijn de portokosten ongeacht de waarde van je bestelling 7,90 EUR.
- Als je kiest voor snellevering met DHL Express, zijn de portokosten ongeacht de waarde van je bestelling 14,90 EUR. Let op! Bij retourzendingen worden de kosten voor snellevering niet vergoed.

Hoe krijg ik mijn bestelling bezorgd?
- Als je hebt gekozen voor standaardlevering met PostNL, wordt het pakket verzonden naar het afhaalpunt dat je hebt opgegeven bij je bestelling. Je krijgt dan een sms-bericht zodra je pakket kan worden opgehaald.
- Als je snellevering met DHL Express hebt gekozen, stuurt DHL kort na het verwerken van je bestelling een sms-bericht met een link waarmee je zelf kunt kiezen tussen verschillende bezorgopties, onder andere levering naar een afhaalpunt of levering thuis.