Mid season sale - 25-50% off
ALERA SCRUNCH™Shaping Revolutionized

Klantenservice

RETOUR EN RUILEN

Retour

Voorwaarden voor terugkoop
- Je beschikt altijd over 14 dagen kopen op zicht vanaf het moment dat je bestelling is ontvangen. Denk erom dat het herroepingsrecht en het recht op ruilen niet gelden voor onderkleding en badkleding.

- Onthoud dat alle kleding die je retourneert opnieuw moet worden verkocht, en worden verwerkt door de competente mensen van onze retourafdeling. We hebben helaas geconstateerd dat schrikbarend veel kleding in slechte staat wordt geretourneerd, wat enorm veel extra werk oplevert om te herstellen.

- Het is daarom superbelangrijk dat de kleding die je retourneert net zo schoon en mooi is als toen je die ontving. Als je bijvoorbeeld een legging of top van ons ontvangt, die niet goed past en die je daarom wilt retourneren: zorg er dan voor dat de kleding, nadat je die hebt gepast, niet vuil is of ruikt naar parfum. Het is ook belangrijk dat je de kleding netjes opvouwt en bij voorkeur terugstuurt in dezelfde zak als waarin je de kleding ontving. Rol de kleding niet op tot een bal die je in de zak terugpropt, dit kan ook leiden tot extra administratiekosten voor jou als klant.

- We hebben daarom een systeem geïmplementeerd dat het volgende omvat: als jij als klant kleding retourneert die op enigerlei wijze niet voldoet aan wat wij als acceptabel beschouwen, als er bijvoorbeeld vlekken of honden- of kattenharen op de kleding zitten, de kleding naar zweet/parfum ruikt, de hangtags ontbreken e.d., dan brengen we kosten van tussen de EUR 4.90 en 24.90 in rekening om de kleding weer in de oorspronkelijke staat te herstellen of deze in het uiterste geval te moeten weggooien.

Zijn er kosten voor een retourzending?
- Retourkosten van 6,90 EUR voor retourzendingen van 1-4 producten. Indien 5 of meer producten worden geretourneerd, worden de retourkosten verhoogd naar EUR 8,90. Geldt ook voor ruilen.

Hebben jullie mijn retourzending ontvangen?
- Zodra we je retourzending hebben behandeld, sturen we een bevestiging via e-mail. Denk erom dat het 14 dagen na het afleveren kan duren voordat wij de zending hebben behandeld.

Hoe regel ik een retour/terugkoop?
- Verpak het product of de producten die je wilt retourneren in de respectieve oorspronkelijke verpakkingen met alle bijbehorende etiketten.
- Verpak het product of de producten in een buitenverpakking, bijvoorbeeld de doos waarin je bestelling is bezorgd.
- Vul het bij je bestelling meegeleverde retourformulier zo nauwkeurig mogelijk in en geef de reden voor de retourzending op.
- Plak het retouretiket op je retourpakket. Let op: oude porto-etiketten mogen niet zichtbaar zijn. Lever het pakket vervolgens in bij de plek waar je het hebt opgehaald. Vergeet niet om je verzendbewijs mee te nemen. De verzender ondertekent dit en jij krijgt het bewijs als garantie dat je retourzending is afgeleverd.
- Je krijgt een bevestiging via e-mail zodra wij je retourzending hebben verwerkt. Normaal gesproken duurt het vanaf het afgeven bij een verzender 5–14 werkdagen voordat een retourzending in behandeling is genomen.

Ik heb de pakbon voor retourzending of mijn retourformulier niet meer. Wat moet ik doen?
- Geen zorgen: neem HIER via het contactformulier op onze website contact met ons op. Wij regelen dan onmiddellijk een nieuwe pakbon voor retourzending of een nieuw retourformulier en sturen dat naar je op.

Hoe reclameer ik?
- Stuur ons een e-mail met je order-id en ten minste twee foto's waar op de schade of de fout zo duidelijk mogelijk zichtbaar is. Wij zullen je bericht vervolgens beoordelen en nemen zo snel mogelijk contact met je op. Gebruik hiervoor het contactformulier op onze website, HIER.

Ruilen

Voorwaarden voor ruilen
- Je beschikt altijd over 14 dagen kopen op zicht vanaf het moment dat je bestelling is ontvangen. Denk erom dat het herroepingsrecht en het recht op ruilen niet gelden voor onderkleding en badkleding.

- Onthoud dat alle kleding die je retourneert opnieuw moet worden verkocht, en worden verwerkt door de competente mensen van onze retourafdeling. We hebben helaas geconstateerd dat schrikbarend veel kleding in slechte staat wordt geretourneerd, wat enorm veel extra werk oplevert om te herstellen.

- Het is daarom superbelangrijk dat de kleding die je retourneert net zo schoon en mooi is als toen je die ontving. Als je bijvoorbeeld een legging of top van ons ontvangt, die niet goed past en die je daarom wilt retourneren: zorg er dan voor dat de kleding, nadat je die hebt gepast, niet vuil is of ruikt naar parfum. Het is ook belangrijk dat je de kleding netjes opvouwt en bij voorkeur terugstuurt in dezelfde zak als waarin je de kleding ontving. Rol de kleding niet op tot een bal die je in de zak terugpropt, dit kan ook leiden tot extra administratiekosten voor jou als klant.

- We hebben daarom een systeem geïmplementeerd dat het volgende omvat: als jij als klant kleding retourneert die op enigerlei wijze niet voldoet aan wat wij als acceptabel beschouwen, als er bijvoorbeeld vlekken of honden- of kattenharen op de kleding zitten, de kleding naar zweet/parfum ruikt, de hangtags ontbreken e.d., dan brengen we kosten van tussen de EUR 4.90 en 24.90 in rekening om de kleding weer in de oorspronkelijke staat te herstellen of deze in het uiterste geval te moeten weggooien.

Hoe regel ik een ruil?
- Als je niet helemaal tevreden bent met een product dat je bij ons hebt gekocht, en het wilt ruilen voor een andere kleur of maat, of een heel ander product wilt hebben, retourneer je het product als normale terugkoop en plaats je een nieuwe bestelling voor de kleur/maat of het nieuwe product dat je in plaats daarvan wilt hebben.
- Vul dus het retourformulier zo nauwkeurig mogelijk in, en geef 'Terugkoop' op als reden. Overige instructies voor retourzendingen/terugkoop vind je door in het menu boven deze tekst op 'Retourzending/Terugkoop' te klikken.
- Plaats vervolgens een nieuwe order voor het product of de kleur/maat waarvoor je het product wilt ruilen.
- Als de prijs voor het gewenste product of de gewenste kleur/maat is veranderd en hoger is op het moment dat je het nieuwe product bestelt, bijvoorbeeld als je de oorspronkelijke aankoop hebt gedaan tijdens een sale die nu voorbij is, neem je via het klantenformulier op onze website contact op met onze klantenservice nadat je de nieuwe bestelling hebt geplaatst. De prijs wordt dan onmiddellijk voor je aangepast zodat je dezelfde prijs krijgt als bij je oorspronkelijke bestelling.
- Als je betaalkaart/rechtstreekse betaling hebt gekozen bij je oorspronkelijke bestelling, is het verstandig om 30 dagen gratis kopen op rekening te selecteren bij het bestellen van het nieuwe product. Er worden dan geen extra kosten in rekening gebracht en wij kunnen je retourzending verwerken en de betaling/rekening corrigeren op basis van de oorspronkelijke bestelling voordat je voor het nieuwe product hoeft te betalen.